Welcome to my blog :)

rss

Thursday, July 21, 2011

Saturday, April 30, 2011 Nokia ဖုန္းႏွင့္ ျမန္မာစာစနစ္ ( ၂ )

ကိုမင္းသုခေတာင္းဆိုသလိုပဲကၽြန္ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္၇မယ္ဆိုတာကိုပံုေလးေတြနဲ့ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္..။
ကၽြန္ေတာ္အ၇င္တင္ခဲ့ပို့ဒ္မွာကၽြန္ေတာ္၇ဲ့အကိုဆ၇ာမ်ားေ၇းသားခဲ့တဲ့နည္းလမ္းေလးေတြနဲ့အဆင္မေျပ၇င္
အခုကၽြန္ေတာ္ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပတဲ့နည္းလမ္းေလးနဲ့လုပ္ၾကည့္လိုက္ပါ...။အဆင္ေျပသြားပါလိမ့္မယ္..။
ကၽြန္ေတာ္ကို္ယ္တိုင္လုပ္ၾကည့္ျပီးသြားပါျပီ.။အဆင္ေျပပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္လဲပထမေတာ့ေတာ္ေတာ္၇ြာပတ္
ပါတယ္.။မသိေတာ့လဲေမး၇တာပဲေပါ့ဗ်ာ..။ကၽြန္ေတာ္မသိတာေလးေတြကိုေျပာျပေပးတဲ့အကိုေတြကိုလဲေက်း
ဇူးတင္ပါတယ္။ေနာက္ထပ္ကၽြန္ေတာ့္လို၇ြာမပတ္ေစခ်င္တဲ့ေစတနာနဲ့ကၽြန္ေတာ္ေသခ်ာေျပာျပေပးပါမယ္...။
SymbianMyanmar 3.0 ဆိုတာဘာလဲဘာအတြက္သံုး၇တာလဲ..ဘာေတြသံုးႏိုင္လဲဆိုတာေတြကိုသိခ်င္၇င္
ေတာ့ ဒီပို့ဒ္ေလး  မွာသြားဖတ္ၾကည့္လိုက္ပါ..။အခုကၽြန္ေတာ္သိတဲ့နည္းလမ္းေလးကို PDF ေလးလုပ္ျပီးတင္
ေပးထားပါတယ္..။အဆင္ေျပၾကပါေစခင္ဗ်ာ..။ေဒါင္းေလာ့လင့္ကိုေတာ့ေအာက္မွာေပးထားပါတယ္ခင္ဗ်ာ..။





Nokia Phone ႏွင့္ျမန္မာစာစနစ္






Downloading from mediafire

Downloading From Ziddu

SymbianMyanmar v3.0

အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ.......ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.....

0 comments:

Post a Comment

မွတ္ခ်က္မ်ားကို စိစစ္ၿပီးမွ ေဖာ္ျပေပးမည္ ျဖစ္ပါသျဖင့္ ဤစာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ခ်က္ခ်င္း ျမင္ရမည္မဟုတ္ပါ။ မၾကာခင္ ေနာက္တခါ ျပန္လာၿပီး မိမိ၏ မွတ္ခ်က္ကို ျပန္ၾကည့္ပါရန္ ေမတၲာရပ္ခံပါသည္။

ေပၚၿပဴလာအၿဖစ္ဆံုးပီုစ္မ်ား

# # ေခါင္စဥ္အလိုက္ၾကည့္ရန္ »» #
# # # 1. 2. 3. # # Web Informer Button
#
(ေဂၚဖီထုတ္ႏွင့္ ဟင္းႏုႏြယ္ကို စားျခင္းျဖင့္ ဆီးခ်ဳိေရာဂါ ကုစားႏိုင္။)

အႏၱရယ္အစၥလမ္မစ္ဝဘ္ဆိုက္

ၿမန္မာမြစ္လင္ေတြအတြက္ အႏၱရယ္ဝဘ္ဆိုက္မ်ား၊ အစၥလမ္သာသနာေတာ္အေပၚပုတ္ခတ္ေစာ္ကားတဲ့ဝဘ္ဆိုက္ မ်ားကိုဒီေနရာေလးမွာလင့္ေလးမ်ားနဲ႕ေဖၚၿပေပးထားပါ့မယ္ (MMSY) ၿမန္မာမြစ္လင္စတန္႕ထြင္ေက်ာင္းသား လူငယ္ဗီဒ္အသ္တီေလးမ်ားစုစည္းရာ